Oostrum, Nederland | Published on: March 28, 2013
Social media pitch
Cordstrap #20 in top 100 van meest succesvolle Nederlandse “MKB” productie bedrijven http://pr.co/p/000wkv
Summary
Er wordt regelmatig beweerd dat de maakindustrie in Nederland “dood” is. Echter, niets is minder waar. Dit blijkt uit de Top 100 lijst van meest succesvolle productie bedrijven die onlangs werd gepubliceerd in de april editie van MT Management Team Magazine. MT Magazine is het grootste zakelijk tijdschrift in Nederland. Cordstrap B.V., wereld marktleider in innovatieve ladingvastzet systemen ter voorkoming van transportschade staat in deze lijst op #20 in de top 100.
Details

Er wordt regelmatig beweerd dat de maakindustrie in Nederland “dood” is. Echter, niets is minder waar. Dit blijkt uit de Top 100 lijst van meest succesvolle productie bedrijven die onlangs werd gepubliceerd in de april editie van MT Management Team Magazine, het grootste zakelijk tijdschrift in Nederland. MT Magazine stelde deze lijst samen in samenwerking met Mazars Berenschot Corporate Finance, waarbij bedrijven werden beoordeeld op 4 onderdelen: omzet, omzetgroei, EBITDA en return on invested capital.

Cordstrap B.V., wereld marktleider in innovatieve ladingvastzet systemen ter voorkoming van transportschade voor iedere vorm van transport, neemt op de lijst de 20ste plaats in. Cordstrap’s CEO Brad Tribble: “Deze erkenning is het directe resultaat van de passie van alle medewerkers. Hun passie voor ladingzekeren, toewijding en drive in het ondersteunen van onze klanten is ongeëvenaard. Dit laat tevens zien dat de maakindustrie in Nederland, ondanks moeilijke economische omstandigheden, kunnen floreren. Cordstrap is erg trots om tot deze succesvolle groep van dynamische en innovatie bedrijven te behoren.”

Organisatie met passie
Cordstrap is een gepassioneerd bedrijf met een ambitieus groeiplan en een wereldwijd team klaar om deze groei te verwezenlijken. Passie voor wat we doen leeft in iedereen die je bij Cordstrap ontmoet, van de receptionistes tot de vertegenwoordigers tot de Raad van Bestuur. Passie voor onze klanten, voor innovatie en producten en voor winnen maakt Cordstrap een fijne werkplek voor onze medewerkers en een betrouwbare partner voor onze klanten.

Klantgerichtheid
Echte klantgerichtheid speelt een belangrijke rol in onze visie. Samen met onze klanten nadenken over oplossingen leidt tot onderzoek en ontwikkeling van nieuwe producten en diensten die werken voor onze klant en een waardevolle bijdrage levert aan hun bedrijf. Dit draagt bij om onze positie als markleider te behouden. Iedereen kan een product verkopen; Cordstrap verkoopt oplossingen en antwoorden die aansluiten op de wensen en behoeften van onze klanten.

Wilt u meer lezen over ons bedrijf, onze klantgerichte oplossingen en onze medewerkers? Bezoek onze website at www.cordstrap.net

Quotes

— CEO Brad Tribble