Oostrum, Nederland. | Gepubliceerd op: 15 november 2012
Pitch
Cordstrap presenteert nieuwe CEO, Brad Tribble. http://pr.co/p/000qkf
Samenvatting
Cordstrap B.V., wereld marktleider in de ontwikkeling van innovatieve ladingvastzet systemen voor alle vormen van transport, heeft Brad Tribble aangesteld als nieuwe CEO. Brad Tribble is een Amerikaan en heeft verschillende leidinggevende posities gehad bij Alectrolux AB en Sara Lee Corporation in Europa en Azië. Brad zal opereren vanuit het hoofdkantoor van Cordstrap in Oostrum.
Details

Cordstrap B.V., wereld marktleider in de ontwikkeling van innovatieve ladingvastzet systemen voor alle vormen van transport, heeft Brad Tribble aangesteld als nieuwe CEO. De Amerikaan Brad Tribble wordt wereldwijd verantwoordelijk voor de organisatie, met 27 verkoopkantoren in 20 landen, 4 productie locaties en een netwerk van distributeurs. Het hoofdkantoor van Cordstrap is gevestigd in Oostrum.

"Cordstrap is een geweldig bedrijf met een rijke historie, fantastische producten en een ervaren en gepassioneerd team," zegt Tribble. "Ik ben zeer verheugd om te beginnen bij Cordstrap en kijk er naar uit om samen met het team het succes voort te zetten en het bedrijf naar het volgend niveau te tillen."

Citaten
Cordstrap is een geweldig bedrijf met een rijke historie, fantastische producten en een ervaren en gepassioneerd team," zegt Tribble. "Ik ben zeer verheugd om te beginnen bij dit bedrijf en kijk er naar uit om samen met het team succes voort te zetten en het bedrijf naar het volgend niveau te tillen.

— Brad Tribble
Cordstrap heeft haar innovatieve productportfolio en leidende positie in de markt te danken aan het aandachtig luisteren naar klanten. Voor ons staat de klant altijd voorop. Wij blijven doorgaan met het investeren in nieuwe ontwikkelingen, zodat we de beste service kunnen blijven leveren. Daardoor kunnen we voor de klant de meest kosten efficiënte oplossingen voor het veilig vervoeren van hun producten bieden.

— Brad Tribble